середу, 6 квітня 2022 р.

Всесвітній день здоров‘я — 07.04.

 


      Всесвітній день здоров‘я був започаткований 7 квітня 1948 року на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров‘я (ВООЗ), яка була створена на підставі принципу, згідно з яким передбачається, що всі люди повинні мати можливість для реалізації свого права на володіння найвищого досяжного рівня здоров’я. 




                       Вперше святкування пройшли 22 липня 1948 року, але починаючи з 1950 року дата була перенесена на 7 квітня —  в цей день набув чинності Статут ВООЗ і в організацію вступили 194 країни. В даний час у ВООЗ  — понад 200 країн.  Свято не є офіційним вихідним днем. 

                        

                                                            Головним скарбом життя є здоров‘я,

                                              і, щоб його зберегти, треба багато чого знати. 

                                                                                                       Авіцена



                            

                 З давніх - давен найціннішим скарбом людини вважалося  здоров’я. Це відображено у народній творчості, прислів’ях, піснях тощо. Давайте пригадаємо, які прислів’я і приказки про важливість здоров’я ми знаємо: 


                              Здоров'я — найдорожчий скарб. 

                              

                              Немає здоров’я — немає щастя. 

                            

                              Хто здоровий, той ліків не потребує. 

                 

                              Здоров‘я мати — вік біди не знати. 

                              

                              Хто праці не боїться — того хвороба сторониться. 

                              

                              Немає щастя без здоров‘я. 

                           

                              У здоровому тілі — здоровий дух. 


                              Як немає сили, то й світ не милий. 

                                

                              Довго спати — здоров‘я не мати. 


          

                              Чиста вода для хвороби біда. 

                

                              Здоровий не знає, який він багатий. 

                      

                              Здоров‘ я — всьому голова. 

                                 

                              Бережи одяг, поки новий, а здоров‘я, поки молодий. 

                                 

                              Здоров‘я не купиш ні за які гроші. 

                 

                              Було б  здоров’я, а все інше наживемо. 

               

                              Гроші загубив — небагато загубив, час загубив — багато                              

                              загубив, а здоров‘я загубив — все загубив. 


                              Здоров‘я маємо — не дбаємо, а втративши — плачемо.   


                              Хто день починає з зарядки, у того все буде в порядку. 

                              

                              Як про здоров’я дбаєш, так і маєш. 

              

                              Наше здоров’я — у наших руках. 



               Купити здоров’я  не можливо. Тому його треба зберігати і зміцнювати. Берегти своє здоров’я — це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в похід, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і підтримувати чистоту, тому що чистота — запорука здоров’я. А ще виробляти в собі хороші звички і уникати, позбуватися поганих, шкідливих.



  

                Здоров’я — це один із головних умов досягнення успіху у житті, активного творчого життя, радості та благополуччя людини. Бережіть його з молодих літ, зміцнюйте й примножуйте його. Не витрачайте даремно цей безцінний скарб, дарований природою.



Немає коментарів:

Дописати коментар