понеділок, 8 квітня 2024 р.

Космічний акорд - 05.04.2024

З нагоди Всесвітнього дня авіації і космонавтики (12.04) у бібліотеці 5 квітня були проведені творчі посиденьки дорослих читачів "Космічний акорд".


Бібліотекар розповіла, що Україна може по праву пишатися своїми вченими, які зробили великий внесок у становлення світової космонавтики. Серед науковців і космонавтів:
Юрій Кондратюк - один із перших розробників ракетної техніки та теорії космічних польотів;
Сергій Корольов - всесвітньовідомий конструктор у галузі ракетобудування та космонавтики; 
 Павло Попович, який здійснив свій політ у космос 12 серпня 1962;
Леонід Каденюк - перший космонавт незалежної України.



Читачів ознайомили з книгами про льотчиків-космонавтів, нагадали цікаві факти з життя та діяльності наших земляків - підкорювачів космосу. Наприклад, як Павло Попович, перебуваючи на орбіті, заспівав відому пісню на слова українського поета-романтика Михайла Петренка "Дивлюсь я на небо та й думку гадаю...". Як згадував сам космонавт:" Пісню я дещо перефразував і співав: "...ось я сокіл, і ось я літаю!".
Присутні, яким поталанило свого часу бути на зустрічах з космонавтами Павлом Поповичем та Леонідом Каденюком, ділилися своїми згадками про ці події.
Насамкінець всі разом із задоволенням заспівали пісню "Дивлюсь я на небо...". 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар